خورشید

عکس های دیدنی

خورشید

عکس های دیدنی

نائی

 

 

            

نائی

گفتم بیا،گفتی دوروزه باشدنمی آیم!

چه سنگ دل شده ای نائی،غصه دارم کردی!

چرادوروزه رابه ابدی که معلوم نیست کی میخواهد بیاید میفروشی؟

نائی

گفتی گلی درباغت برایم بکارکه ازدورکه نگاه میکنم نشانه‌ی مهرما به هم باشد!

نائی

آفتابگردانی که برایت کاشته بودم به گل نشسته؛گلش زرد است،زردزردزرد یعنی زرد ونگوگی، نشان عشق سوزانی که روبه وصال ندارد!

نائی

خوب بود دلتنگم نمیکردی،دوروزهم دوروزبود!

نائی

هیچوقت نگذار،دوروزها که سهل است،ثانیه هاازدست برودنائی

نظرات 5 + ارسال نظر
شیرین شنبه 1 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:03 ق.ظ


رازی با من نیست. . .
قلبم کتابی گشوده است!
خواندنش برای تو مشکل نیست، عشق من!
زندگی ام
از روزی آغاز شد
که دل به تو دادم!

ژانوس مهربان بی اندازه زیبا بود.

بابا خواندن کتاب دل حد اقل ده تا مدرک دکترااحتیاج داره آخه منه بیچاره با داشتن پنج تا دکترا ویک فوق تصص زرشکی چطورمیتونم خطوط کتاب دلو بخونم میکن همه ی دیونه ها سرکردن تو کتاب دل اونم شده آخرعاقبتشون نه نه من ترجیح میدهم کتاب موش وگربه ی عبید زاکانی رو بخونم بلکم که دیونه نشم
با ادب واحترام

شیرین شنبه 1 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:38 ب.ظ

اگر رنگ زرد زرد زرد نشانه عشق سوزانی است که رو به وصال ندارد. من رنگ زرد ونگوکی را از تمام نقاشیهایم حذف خواهم کرد و گلهای آفتابگردان آبی در باغچه دلم و باغچه خانه و باغ آفتابگردان نقاشیهایم خواهم کشید.

خوب البت گل آفتاب گردان آبی باید خیلی فانتیزی وجالب باشد ایده ی بسیار زیبائی است ولی من تا به حال ندیدم اگه نقاش بودم همین حالا اقدام نوده برای خودم یک تا آفتابگردان آبی میکشیدم کشیدنی وآن را به دیوار غار می آویختم آ.ویختنی

نیلوفر شنبه 1 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 04:18 ب.ظ http://www.jaduyesokoot.persianblog.ir

سلام ژانوس گل
زیباست اونم به مقدار خیلیییییییییییی زیاد
میدونی ! نوشتی نائی یاد اون نوشته که توش مخاطب نارا بود افتادم
عکسشم قشنگه

به نظر منم باید از لحظات و حتی به قول شما از ثانیه استفاده کرد
چرا که ممکنه یه زمانی برسه واسه همین ثانیه هم غبطه بخوریم و دنبالش باشیم

نائی

لحظه را دریاب

نائئ

اگر بدانی که به چه ذوق و شوقی این آفتابگردون ها رو آب دادم و مراقبت کردم تا وقتی از دور نگاه میکنی به باغ آها رو بیبنی

نائی
نگذار خستگی به تنم بمونه
نائی
.
.
.



خوب ازینا که بگذریم این قسمت کامنت هات چرا دق میده آدمو ؟؟
میدونی که من کم حوصله ام اعصاب مصاب ندارم ۲۰ دقیقه صبر کنم تا بشه نظر داد دوباره
میگم بیا دیجیتالیش کن اثر انگشتی چیزی بگیر که من بتونم یه وقتا تند تند بیام حالا از من گفتن بود
من میپرم میام تووووو حالا از خیزران نشد از یه جای دیگه ولی خوبیت نداره (چشمک) (خنده از نوع غش و ریسه) درسش کن
ببین این اعصااااااااااب منه هاااااا

کامنت تو بسیار جالب بود آره نائی اسمس است مثل نارا از اونم بهتر یک اسم عمومی برای هم زن هم مرد ما در طایفه ی خلان وچلان در وقت درد دل دروقت خوشی دروقت عصبانیت به هم میگوئیم نائی اسم عزیزی است همه ی دوستان من برایم نائی هستند
دید خیامی شما هم قابل احترام است بله باید لحظه هارادریافت اگربگذارند.شروع کن پستی برای نائی بنویس تو قلم خوبی داری اگربه جای تو بودم پست این هفته را به نائی اختصاص میدادم درمورد بخش کامنت هم راهی است برای اینکه کامنت کمتری بگذارند من واقعا نمیرسم به همه جواب بدم مخصوص افراد خاصی مینویسم بقیه را حذف میکنم
با ادب احترام ومحبت بیکران

نیلوفر یکشنبه 2 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:46 ب.ظ http://www.jaduyesokoot.persianblog.ir

سلاممممممم
احوال شما؟
خوبی؟
سلامتی؟

ممنون از محبتت بابت تبریک
وهمچنین ممنون به خاطر چیزهای دیگه ای که یاد میگیرم ازت

در مورد نائی باید بیشتر توضیح بدی
مثلآ معنی خود کلمه ی نائی رو نمیدونم
یا حتی اگر فقط یک اسم باشه بازم باید در یه جایی ریشه در یک کلمه ایی داشته باشه برام توضیح بده لطفآ
شاید اگه بیشتر ازش بدونم بتونم باهاش ارتباط بیشتری برقرار کنم و بنویسم

خوب فکر کنم خیلی ادبی شد(خنده)
الهی نون و کوفت بخوری یه لقمه اش رو هم جای من نوش جان کن
یه دونه ازون کاسه گلی های آبی هم بعدش از طرف من دوغ بخور
یه چرتی هم بزنی بد نیست میچسبه
تا بعدش سر حال بیدار شی یه کم نویسه کنی ببینیم چی به چیه

سلام
این انگیزه ی یادگیری قوی که در توهست برای من جذابیت فوق العاده ای داره زندگی تنها متعلق به کسانیست که مرتبا یادمیگیرند یادگیری که متوقف شوداگرمرک فیزیکی هم اتفاق نیفته کارطرف تمام است زنده هم که باشدزندگیش زندگی انسانی نیست زندگی گیاهی یا حیوانیست.کسی که یادمیگیردشناخت پیدامیکندکسی که شناخت پیدامیکندبزرگ میشودبزرگ که شدخوی وخصلت کودکی پیدامیکندکودک به همه مهرمیورزدولی چون شکرخوارآن مرغ استثنائی به حرف تلخی بغض میکندوبگریه می افتدوقهرمیکندقهرکه کردزوددل به آشتی میدهد مثل دیوانه ها به همین دلیل است که کودکان ودیوانگان را سعادتمندان زندگی میشمارند
باری
زبان حداقلی برای بیان بی نهایت آدمی است انسان نمیتواند تمامی فکرونظرواحساسات خودش را منتقل کند ناچاراست اگرمشتاق بیان خویش است راه های دیگری را برای بیان خودبه کمک بگیرد یکی ازآن راه ها ساختن کلماتی است که فقط بین جمعیت محدوی بصورت خرده فرهنگ باب میشودهر کس هم قادر به ساختن وباب کردن آن کلمات نیست این کاراهلیت میخواهد واهلیت بارنج حاصل میشودرنجی که آدمی را ازهمه ی زشتی ها وپلیدیها وهرفساد وتباهی پاک میکند چون قرار است آدم کامل کودک باشد وکودکان پاکند.نائی اسم ساخته شده وپذیرفته شده ای در همین قواره است دیده ای که برای شما هم که باراول است آنرا میشنوید جاذبه دارد.نائی مثل نارا که درشعرگونه های نیلوفرسپددرپشوتن دیدی .نارا برای کسی که اورا مخاطب قرارمیدهد همه ی جهان است همه ی هستی را باخوبی ها وبدی هایش دربردارد ولی وجه وجودی او وجه خوبی وزیبائی او بسیاربالا ووالاست نائی مثل نارا سنگ صبوراست آنقدرپیش اوآزادی که هرچه دردل داری به هرزبانی که به او بگوئی میفهمد لازم نیست برایش قطعه ی ادبی بنویسی کافی است تندیس روحت را به زبان ساده پیشش عریان کنی ودربیان آنچه هائی که میگوئی صادق باشی اینگونه گویش اگرچه همه چیزرا بیان میکند سرسوزنی ازرازهای آدمی رافاش نمیکند زبان حال دل است که اگر صادقانه برای نارا یا نائی بیان شود هراهل دلی آن را میفهمد کسانی که اهل دلهای پاک نیستند زبانی را که برای نارا یانائی بکارمیبری نمیفهمند بنابراین زبانی که با نارا یا نائی صحبت میکند کلیدطلائی صندوقچه گنج نهان روح آدمی است که آن زبان را مینویسد یا میگوید ساده کنم تنها نارا یانائی است که تو اینقدرپیش اوآزادی که میتوانی دوستش بداری ولی با عصبانیتی معصوم واربه او بگوئی که از دستش غصه داری نارا ونائی موجودی است که هم هست وهم نیست .نارا یا نائی خودآدم است که آئینه ای برابرخودنهاده وخودرادرآن میبیند نارا یانائی همان کسی است که ما مرتبا بااو درد دل میکنیم حرفهائی به او میگوئیم که آنرا جز برای او به کس دیگری نمیگوئیم آیا هرکس دروجود خود نارا یا یک نائی ندارد؟ باری واقعیتی که ما باپنج حس آنرا دریافت میکنیم دنیای کوچکی است دنیای بزرک دنیای درون آدمهاست وقتی درون آدمی بازگو میشود در جهان واقعیت گوینده ای میخواهد وزبانی وشنونده ای جمع این سه میشود من وزبانم ونارا یانائی مثل تو زبات تو نارا یانائی در چنین جهانی پرازشادی ونشاط است حتی اگربه ظاهرزبانی محزون داشته باشد آدمی حظ میکند از شنیدنش منتها باید دل به این زبان انسانی سپردتا بتوان ملودی های موسیقیش را شنیدوبا آن مثل تو به نشاط آمد وخندید وبازهم خندید
شرمنده از طولانی شدن باید ببخشید.اتفاقا امشب نان وکوفت برقراراست جای شما خالی
با ادب احترام ومحبت بی پایان

نیلوفر دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 06:28 ب.ظ http://www.jaduyesokoot.persianblog.ir

سلام
سلام
صد تا سلام
هزارو پونصدتا سلام
خوبی؟
خوشی؟
سلامتی؟
خدا خفت نکنه غش کردم از خنده وقتی خوندم جواب کامنتمو ولی اونجا نشد نظر بذارم پریدم خونه این وری

بابا چکار داری میکنی
جزغاله شدیم رفت پی کارش که
کی گفته شما حال نداری یا میچزونی یا ..... نمیدونم ازین چیزا
منو کللی گفته بودم
ولی خدایی یه وقتا هم متفاوت بودن کیف خودشو داره

مثلآ با سرو صورت سیاه و روغنی میام کامنت میذارم تووووووپپ


شما دوست صافکار داری این هوااااااااااا
من که ندارم ولی خودم اندازه ی ده تا صافکار کار میکنم
شاید چند وقت دیگه هم صافکاری به درد نخوره و به قول شما باید بندازمش جلوی گربه
اما فعلآ که به لطف اوستا کریم داره کار میکنه
هر وقتم کار نکرد یه بلایی سرش میاریم خدا بزرگه

بعدشم خودتم ایشالله ۲۴ ساعته کوفت بخوری
جای منم خالی کن

توی این هوای گرم امیدوارم دلت همیشه خنک باشه اماااااااااا
اینبار که توی اون حیاطه مهمونی راه انداختم قبل از نهار
یادم باشه بندازمت توی حوض آب یه عالمه هم قلقلکت میدم بعدشم یه کاسه ی گنده بستنی باید تا ته شم نوش جان کنی تا تلافی شه

سلام شما رو هم چشم به سوسا میرسونم
ولی نمیدونم کیه که هی شایعه میکنه من تا ۱۲ خوابم بابا به جون خودم من هر روز زود بیدار میشم
ولی کارم یه وقتا بیشتره نمیتونم بیام نت

به قول همون دوستی که شما نمیشناسیش
با ادب و احترام و ....بقیه مخلفات

سلام
بس فیروزه سراغ جواب جونم به لبم رسید.خلاصه زدمو اومدخورشید جوابو اینجا دیدم
حالا حالم خوبخ
خوشم
سلامتم
الهی که تو آتیش .گیری میخواسم ÷یام ویژه روانه کنم که خوب شدعجله نکردم به هرحال خوشحالم .فقط غش کردی خنده من فکرمیکردم ذوق زده شده باشی یا ÷س افتاده باشی دیگه غش کردن حداقلش بودبه همین علت هم نگران بودم ولی خوب معلوم میشه باید یه فکراساسی بکنم..خوشحالم که قدرت سهراب دستان وعقاب آسمانهارو پذیرفتی.آره متفاوت بودن خوبه گاهی لازمه.
آخه آی کیو!!!با دس وصورت سیاه وروغنی چطوری میخوای کامنت بذاری ائنم توووووووپپپپپپپپ چیزی بگو که بشه اونجوری فقط جون میده براخندیدن.
آهای آی کیو!!!صافکارمن ننه جونه.توهم صافکاری شخصی مشکلته حل نمیکنه احتیاج به یه صافکاردرس حسابی داری البته عجله نکن .نه نه نه نه ندازی جلوگربه که دستورقتل عام همه ی گربه ها صادرمیشه آهای آی کیو گفتم خودم اینجام .اوسا کریم به آدم اختیارداده آدم باید خودش به فکرخودش باشه وبراهرکاکوچیکی مزاحم اوسا کریم نشه.
راسی دیروز رفتم سراغ یه رفیق تو محلشون یه تابلو دیدم جون مادر راس میگم تابلو این بود:
(کباب سرای نیلوفر)خندم گرفت میخواسم برم به صاحابش بگم این تابلو رو اصلاح کن(کباب به کوفت تبدیل کن)
باورکن دوربین همرام نبود باید عکس اصلاح شده ی این تابلورو بزنم تو خورشید.بنابراین چه من بگم چه نگم تو بیست وچارساعته به مناسبت آن شغل شریف کوفت میخوری ومن کیف میکنم کیف کردنی..راسی من که بچه بودم میگفتن میخوای چکاره بشی میگفتم دکترمهندس کباب بستنی درس کن!!!دبخند بخندآی کیو!!!
بابا آِ کیو تو قرت بیست ویک دیگه گرما کجا بوده فنکوئل بستنی نوشابه خنک رودخونه ییلاق قشلاق دریاچه شنا دریا حیف اینا نیس آأم گرما بخوره؟؟؟ آی آی کیو دریا از ÷س من برنمیادتو میخوای منو بندازی تو حوض.؟؟؟خوب عیب نداره تو هروقت دعوت کنی من باسر میام مهمونی.
باری امیدوارم حالت خوب باشه خوشحالم اینهمه سرزنده وشادابی از گپ وگفت باتو آدم خسته نمیشه ممنون برا همه چی
راستی پست حتی چطوری بود؟فقط خندیدی؟؟؟
به قول اون دوست درجه یک
باادب احترام وبقیه ی مخلفات البت کوفت فراموش نشده!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد