خورشید

عکس های دیدنی

خورشید

عکس های دیدنی

حسش کن

Your image is loading... 

 

حسش کن

نظرات 2 + ارسال نظر
فروزان شنبه 12 دی‌ماه سال 1388 ساعت 04:31 ق.ظ

ای پرنده سالهاست منتظرم
رنگ دیوار ریخته
آبی آسمانی است
به انتظارت بودم
تا به آسمان رویم
بال بگشا
ای همدم و دوست نازنینم

ستاره شنبه 12 دی‌ماه سال 1388 ساعت 11:08 ب.ظ

ای چراغ هر بهانه

از تو روشن از تو روشن

ای که حرفای قشنگت منو آشتی داده با من

من و گنجشکای خونه دیدنت عادتمونه

به هوای دیدن تو پر می گیریم از تو لونه

باز میایم که مثل هر روز

برامون دونه بپاشی

من و گنجشکا می میریم تو اگه خونه نباشی

همیشه اسم تو بوده اول و آخر حرفام

بس که اسم تو رو خوندم بوی تو داره نفس هام

عطر حرفای قشنگت عطر یک صحرا شقایق

تو همون شرمی که از اون

سرخ گونه های عاشق

شعر من رنگ چشاته

رنگ پاک بی ریایی

بهترین رنگی که دیدم

رنگ زرد کهربایی

من و گنجشکای خونه

دیدنت عادتمونه

به هوای دیدن تو پر می گیریم از تو لونه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد