خورشید

عکس های دیدنی

خورشید

عکس های دیدنی

غروبی اندوهبارترازاین هم هست؟؟؟

Picasion.Com

نظرات 3 + ارسال نظر
محسن چهارشنبه 13 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 04:43 ب.ظ

اگر کمی خونین تر بود، نه.
اصلن غروب یعنی خونین.

سارا چهارشنبه 13 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 04:46 ب.ظ http://donedona.blogsky.com/

حال من دست خودم نیست دیگه آروم نمیگیرم

دلم از کسی گرفته که میخوام براش بمیرم

باز سرنوشت و انتهای آشنایی

باز لحظه های غم انگیز جدایی

باز لحظه های ناگزیر دل بریدن

بازم اول راه و حس تلخ نرسیدن

پای دنیای تو موندم مثل عاشقای عالم

تا منو ببخشی آخر تا دلت بسوزه کم کم

مثل آینه روبرومه حس با تو بودن من

دارم از دست تو میرم

عاشقی کن منو نشکن



فروزان پنج‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:05 ق.ظ

غروب اندوهبار
ببین که غروب چه فاتحانه سر به دل انگیزی صبح می گذارد
اندوه من کم ار این غروب غم انگیز نیست
می گریم
تا دل غروب خنک شود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد