خورشید

عکس های دیدنی

خورشید

عکس های دیدنی

آی حرومزاده ها هنوزهم زنده ام(۳)

http://kheyzaran.blogsky.com

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 12:59 ق.ظ

الهی تا وقتی مثل کوه استواری زنده باش قربونت بشم الهی

خدا نکنه
من قربون تو بشم
باادب واحترام

مرداب دوشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 03:03 ب.ظ http://mordab888.blogfa.com

درود!
جای یک امامزاده اینجا خالست تا مردم ما با اشتیاق قله را...

الحق

من شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 07:04 ب.ظ

این حروم زاده ها آمده اند و خیر سرشان صخره را هم مانند عقاب تراشیده اند که ارواح امواتشان شما را بترسانند از هیبت این عقاب در این کوه نوردی. ولی نمی دانند که خود شما یک وقتی که این عقاب هنوز این جوری تراشیده نشده بود خیال داشتید آن را این جوری بتراشید و بروید و هر از گاهی به آن سری بزنید. ولی خب چون ابزار و اینا می خواست شما این کار را گذاشتید که برایتان بکنند.
بنابراین من این جا تایتل عوض می کنم
آی حروم زاده ها دستتان درد نکند که این عقاب با ابهت را ساختید. ولی کور خوانده اید من هنوز زنده ام.

من جون
سلام
خوشحال که تازگی ها اینجا وآجا پیدایت میشود

راستش را بخواهی این عقاب عقابی است که طبیعت آن را کنده ودست حرامزاده ای درآن اثر نداشته این کاردرارتفاعات سابالن!!!یافت میشود یافت شدنی
دوستت دارم
تازه درشهر تفت البته نرسیده به تفت ازطرف یزر کوه دیگری است که دقیقند خود کوه عقاب است که نشسته کنار جاده عکسش را به مناسبتی میزن درخورشیذ برایت اگر دوست داری حالا برو ماهتاب تا آنچه را برایت گذاشته ام من جون ببینی چیزی که تو تنها آن را میفهمی ولاغیر
بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد