خورشید

عکس های دیدنی

خورشید

عکس های دیدنی

آهای حرومزاده ها!هنوزهم زنده ام(۲)

 

نظرات 3 + ارسال نظر
مهرسا پنج‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 02:44 ب.ظ http://bestsit5448.blogsky.com

سلام دوست عزیز وبلاگ زیبا و دیدنی دارید من که لذت بردم اگر ممکنه به وبلاگ من هم سر بزنید نظر خود را اعلام نمایید با تشکر

سلام
چشم می آیم آمدنی میبینم دیدنی ومطوئنا کیفها خواهم کرد کیف کردنی ونظر خودرا اعلام خواهم کرد اعلام کردنی!!!

بیتا جمعه 5 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:04 ق.ظ

الهی بگردم که انقدر با حالی

بیتای بی همتا
سلام
بازم سلام وبازهم سلام
درمورد با حال بودن من علیرغم لطفی که آن بانوی ناز خیزرانی همیشه به من داشته گمانم اشتباهتکی صورت پذیرفته صورت پذیرفتنی واون!!!اینکه من(انقدرباحال نیستم)!!!بلکم که بسیار بسیاربا حالم!!!این را دوست ودشمن معترفند!!!حتی مریم نره!!!واما درباره ی بگردم شما البته شما بسیار لطف دارید ولی امیدوارم منظورتان از بگردم (رقص)باشد که درآن صورت همه ی اهالی خیزران با رقص شما به ترقص درآیند به ترقص درآمدنی!!!وزبانم لال اگر منظورتان از گردیدن به دور منست که خدا نخواهد انشااله تعالی فرجه الشریف مریم نره واعوان وانصار خون خوارش وابوالوبلاگ به دور همه ی اهالی خیزران بگردند گردیدنی
اگر قرار باشد کسی با حال باشد هماناشاعره ای چون شما باحالید که امید است همه ی بی ذوقان عالم بگردند به دور یه تعبیر شاعرانه ی شما
با ادب احترام محبت اشتیاق وعشق بیکران

نیلوفر سه‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:21 ق.ظ http://nilofaranee.blogfa.com

واییییییییییییییی بچه جون بیا پایین می افتییییییییییی
بیا پایین شلوارتو بپوش

چشم مامان نیلو
دعوا نکن اومدم!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد