خورشید

عکس های دیدنی

خورشید

عکس های دیدنی

آتشی که درحضورش یک سامورائی عاشق رقصید

           

آتشی که درحضورش یک سامورائی عاشق رقصید

نائی،حالامیدانم:

چرا حافظ گفت:

زین آتش نهفته که درسینه‌ی منست

خورشید شعله ایست که درآسمان گرفت

میبینی حافظ باآتش نهفته درسینه اش،چگونه خورشیدراتحقیرمیکند؟؟؟

 

 

آیاآن رقص این ترانه را کم نداشت ؟

*

کنارسیب ورازقی

بنشسته عطرعاشقی

من ازتبارخستگی

بیخبرازدلبستگی

عاشقم.......

*

ابرشدم

صداشدی

شاه شدم

گداشدی

شعرشدم

قلم شدی

عشق شدم توغم شدی

لیلای من

دریای من

آسوده دررویای من

این لحظه درهوای تو

گمشده درصدای تو

من عاشقم مجنون تو

گمگشته دربارون تو

*

مجنون لیلی بی خبر

درکوچه های دربدر

مست وپریشون خراب

هرآرزو نقش برآآب

شاید که روزی عاقبت

آروم بگیرددردلم

*

کنارهرستاره ای

نشسته ابرپاره ای

پرازتبارسادگی

بی خبرازدلدادگی

عاشقم....

*

ماه شدم ابرشدی

اشک شدم

صبرشدی

برف شدم

آب شدی

قصه شدم خواب شدی

لیلای من

دریای من

آسوده دررویای من

این لحظه درهوای تو

گم شده درصدای تو

من عاشقم مجنون تو

گمگشته در بارون تو

*

مجنون لیلی بی خبر

درکوچه های دربدر

مست وپریشون وخراب

هرآرزو نقش برآب

شاید که روزی عاقبت

بارون بگیرد دردلم

*

 

 

نظرات 6 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:44 ق.ظ http://maadar.blogsky.com

با آرزوی سلامتی برای جنابعالی و خانواده محترم
منتظر دیدار و محبت شما هستم
http://maadar.blogsky.com

لینک باکس پارسیان پنج‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:49 ق.ظ http://justpersian.net/linkbox/13549

سلام.دوست عزیز اگر میخواهیدشاهدافزایش چشمگیرآماربازدیدوبلاگ یاسایت خودباشید وبلاگ خودرادرلینک باکس بزرگ پارسیان لینک کنید.توجه داشته باشید که بایدکدلینک باکس رادرویرایش قالب خودکپی کنید.تادروبلاگ شماهم به نمایش درآید درغیراینصورت وبلاگ شمادرلینک باکس قرارنمیگیرد.

دنیای من پنج‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:53 ق.ظ http://khesareh.blogsky.com

جالب بود
وبلاگه قشنگی دارین
شاد وموفق باشید.

نیلوفر جمعه 4 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:13 ب.ظ http://www.jaduyesokoot.persianblog.ir

سلام
خوبی/
شعر قشنگیه از حافظ

عکسشم خیلی قشنگه

این عکس بنظرم آتیشش بیشتر معلومه تا قبلی و خوشگلتره

جون میده واسه درست کردن کوفت

مزه ی ترانه دزدی هم کم از کوفت نداره منم خودم زیاد تجربه کردم

کوفت بخوری و خوش باشی

سلام خوبم
خوشم هم هستم هم نستم
هم شعر خوبه هم عکس
عکس قبلب اواخر شب تو نورروزگرفته شده بود
ولی عکس فعلی وقتی هواهنوز تاریک بود
آره جون میداد برکوفت
نوش جونت بخور وکنده بشو
اصلا خیلی چیزا دزدیش خوبه بشرطی که به کسی ضررنزنه.
خوش خوش خوش

شیرین شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:05 ب.ظ http://sz1.blogfa.com

ژانوس عزیز سلام

اول از همه باید بگویم تصویر پستتان واقعا زیباست.
آتشش جان می دهد برای درست کردن کباب( کوفت).
گفته بودید که ورقهای خیزران برگ نمی خورد. عدم نوشتن نظر دال بر بی توجهی نیست در طی این مدت همه برگهای خیزران ورق خورده اند.
ترانه دزدی از ئبلاگ نیلو هم کاملا به تصویر و شعر حافظ و این پست می آمد و دیدم بر سر کیفیتش و خواننده و ترانه سرایش بحث است.
این ترانه به نام مجنون لیلی ، ترانه فیلم مجنون لیلی به بازی محمد رضا گلزار است. در مورد ترانه سرا مطمئن نیستم فکر کنم از یاحا کاشانی باشد. خواننده اش مازیار فلاح است.
آدرس سایتی را که می توانید ترانه را دانلود کنید برایتان می نویسم اگر توانستید که خوب اگر نشد بگویید فایل زیپ شده اش را به طریقی برایتان خواهم فرستاد.
http://fm4u.blogfa.com


با احترام بی پایان

سلامن شیریت
تو هم که هیتی
آفرین
آره عکس خوبه خوشحالم که خوشت اومده
حا تو ونیلو خال اگه بودی نون وکوفتو برانتون رامینداختم راانمداختنی
ممنون همین که هستید وسلامت خوشحالکم چه بخوانید وچه نخوانید
گفتم که بعضب چیزا دزدیشون خوشمزاس ممنون از اطلاعاتی که درمورد ترانه نوشتی
راستش ترانه مرا میکشد ذرات بدنم راباخود میبرد من تامیتوانم ازترانه دوری میکنم ولی وقتی به ترانه ای سرم بند شد دیگه نمیتونم ازش دس بلردارم اونقدمیخونمش تا حفظم بشه حفظ که شدم دیگه اون ترانه برام ازبین رفته اینترانه هنوز هنوز دس از سرم برنمیداره نه که قوی باشه لحن خوندنشودوس دارم
با ادب احترام ومحبت تو هم کوفت خوردی خوردنی

مهدی مقدر چهارشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:35 ق.ظ http://zimaazma.blogsky.com

سلام . فکر کنم واقها میخوای مثل خورشید توی شهر و سلیقه عکس و کلا وبلاگ نویسی تک باشی و همه رو ... وبلاگت خیلی جالب بود . به من هم سری بزنی و نظرکی بدی مدیونت میشم به خدا......

مهدی جان نمیخوام تک باشم تک هستم به تو هم سرزدم
با ادب واحترامومحبت بیکران

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد