خورشید

عکس های دیدنی

خورشید

عکس های دیدنی

خاطره های رنگین

 

 

خاطره های رنگین

بیانائی همچون سایه ام ازمن دورنشو،به سوی من بیا.میخی راکه به دیواراتاقم کوبیده بودم که لباسهایت راازآنهاآویزان میکردی حالابرایم محورهزاران خاطره‌ی رنگین است که زندگیم حول آن میچرخد.هرلحظه بوی خوش ِخوی ونفس ِگرمت همراه یاد ِخوش ِلمس ِمنحنی های جادوئی تن طنازت،سایه وارازذهنم میگذرد.

نظرات 1 + ارسال نظر
بیتا پنج‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:53 ق.ظ

ژانوس محترم و دوست داشتنی سلام
امروز هر چه کردم در باغ خیزران راهم ندادند و نتوانشتم کامنت بگذارم
می خواستم به بهانه ی امروز از بزرگواری شما تشکر کنم و این روز را به شما تبریک بگم
راستی همیشه در هر پست بیش از همه منتظر خواندن کامنت شما هستم اگر چه همه عزیز هستند اما نوشته های شما نمی دانم چرا انقدر می توان بر من موثر و آرام بخش باشد
نوشتن بیتا ی جدا هم داستانی دارد که وقتی اولین بار آن را نوشته بودید دیوانه شده بودم انگار همه ی خوبان دنیا به یک رسم هستند
با عشق و محبت بی پایان

بیتای بی همتا
بی تای نازنین
تو خود میدانی که نامها بهانه اند
تمام سهم ازآن کسی است که به نامی خوانده میشود
بوی خوش عطروجوداوآنچنان مشام نوازاست که ازفرازاقیانوسها میگذربیابانهاراطی میکندکویرهای سوزان رادرمینورددازدیوارزندانهاعبورمیکندوجان کسی را معطرمیکند که قدرت درک آن راداردُقدرت دریافت آن رادارد.نیازمنداوست واوراگرامی میدارد

بهانه ی تو نیز ازهمین دست است سپاسگزارم به خاطربوی خوش حضورت به هربهاوبهانه ای.

دستی که تورا به خیزران راه ندهدبریده باد ولی جان این سامورائی خوش به باوردیگری است که تو هر جا باشی آنجا باغ خیزران است
تو به به لطف ومرحمت وگشاده دستی به باغ خیزران شکوه میبخشی

اینکه نوشته ی من در تو تاثیردارد برایم شگفت انگیزنیست به آن باوردارم وازتاثیرش شادمانم

جان گرگان وسگان از هم جداست

قدرگوهر را گوهری میداند

بیتاو(بی تا)هرداستانی داشته باشد عظمت خودرا از همان دست مایه ی دیوانگی میگیرد بله همه ی خوبان دنیا یک رسم دارند واگر به هزاران زبان سخن گویند گفته ی آنها قابل تشخیص است
با ادب احترام محبت اشتیاق وعشق بیکران

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد