خورشید

عکس های دیدنی

خورشید

عکس های دیدنی

شناباحجاب اسلامی

     

                           

 

 

                                

 

                            

نظرات 2 + ارسال نظر
آزادمردمان سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:55 ب.ظ

بدعت غم انگیزی است!

بدعت نیست
دهن کجیست
بااحترام

نیلوفر چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:34 ق.ظ http://www.jaduyesokoot.persianblog.ir

سلام ژانوس عزیز
خوبی؟
خوش میگذره؟
در سلامتی کامل بسر می بری؟

درباره ی عکس نمی دونم چی بگم خوب اینم یه نوعشه دیگه

باز با دست و صورت سیاه و روغنی روغنی اومدم کامنت بذارم که بخندی چون خودمم دارم میخندم بعدشم توووووووووپ بودن کامنت از نظر هر کس یه جوره

این کباب سرای نیلوفرم باید از همو کوفتای تووووووووووپ داشته باشه

خوب دکتر مهندس کباب بستنی درس کن! من به شوخی میخواستم بندازمت توی حوض حالا خوشت نمیاد همون بستنی رو میدم نووش جان کنی

پست حتی هم خیلیییی خوشگل بود هم خندیدم هم گریییدم

شاد باشی و سلامت


سلام نیلوفرعزیز
آره که خوبم
هروقت بیای خوبم
آره که خوش میگذره چراکه نه؟؟؟
درسلامت کامل هم به سرمیبرم کسی که دوستی مثل توداشته باشد باید حالش کاملا خوب باشد
سوسا برای مادرتبریک گذاشته بود خیلی خوشحالم نمیدونم وبلاکوداره یانه میخوام باش درتماس باشم سلام منو بش برسون عکس ژست که یه دهن کجیه راشتی نیلو جان دوستی دارم به اسم عمو سیبیلو وحشت نکن اسم وبلاگش عمو سیبیلو هست اسمش رضا نائینی است لینک عموسیبیلو درخیزران هست برو ژست بسیار قشنگی درمورد زن ومرد داره با ریاضیات به تعرف زن ومرد ژرداخته فکرکنم خوشت بیاد دلم براخنده هات تنگ شده اینبارکه اومدی مثل خیلی وقتا با خنده شروع کن آره ژست حتی هم خنده داره هم گریه ولی خندش بیشتره از اتینکه میفهمی خوشحالم دیگه موضوع (نائی)روتعقیب نکردی علتشو نفهمیدم
الهی که آتیش .گیری
الهی که کوفت بخوری ولی نه حالا ازین به بعد که هوا گرم میشه کوفت فایده نداره مگرجای خنک نمیدان جای خنک میروی یانه به هرحال من میروم وجایت راخالی میکنم
تو اگه هر وقت میای کامنت میذاری من اثر دست سیاه روغنیتو میبینم وخوشحالم که همیشه درحال تعمیری ولی این تعمیرا فایده نداره
امیدواترم شاد وسر حال باشی
با ادب احترام ومحبت بیکران

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد