خورشید

عکس های دیدنی

خورشید

عکس های دیدنی

برای نیلو!!!

    
نظرات 15 + ارسال نظر
ابزار و کدهای رایگان وبلاگ چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 07:39 ب.ظ http://code-weblog.blogsky.com

سلام
اینم از امکاناتی مثل : فال حافظ – جک اتفاقی – اس ام اس اتفاقی – قالب های زیبا – نمایشگر مشخصات کاربران – آمارگیر و تعداد افراد آنلاین - نمایشگر جدیدترین خبرهای لحظه ای ایران و جهان - دعای فرج – سیستم مطالب جدید وبلاگ – سیستم رادیو فردا و ... برای شما ...
همین الان خودت بیا .http://code-weblog.blogfa.com
بیش از 22000 نفر از این ابزار دارن توی وبلاگهای خودشون استفاده می کنن که تو هم می تونی یکی از کاربران جدید این ابزار رایگان باشی .


ابزار رایگان برای وبلاگها
http://code-weblog.blogfa.com
http://code-weblog.blogsky.com

نیلوفر پنج‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:50 ب.ظ http://www.jaduyesokoot.persianblog.ir

سلااااااااااام ژانوس گلم
خوبی؟

سلام
آره خوبم
میبینی که رندم
با ادب واحترام

نیلوفر پنج‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:55 ب.ظ http://www.jaduyesokoot.persianblog.ir

باز ذوق زدم کردی
مرسیییییییییییییییییییییی
خیلی قشنگه
حس خاصی داره
وقتی خوب نگاش کردم انگار واقعآ سرم بالاست و دارم آسمونو میبینم ولی این بار نزدیک تر حسش کردم
سوار این ابرا شدن هم کیف میده
فکر میکنم این عکس کار هنرمندانه ی خودته
خیلی خوشم اومد
آسمونه دلت امیدوارم مثل آسمون همیشه آبی باشه و ابری نشه
و مثل اینجا همیشه خورشید با قدرت تمام توش بتابه و ازین که هست گرمتر بشه

لام نیلو
من کارم اینه که دوسامو ذوق زده کنم متخصصم
خو.دمم میدونم قشنگه
هی دختر
درس نگا کن
جون خودم دروغ نمیگم یه شاهکاره میدونم درس نگا نکردی دس راس عکسو نگا کن دقیقا نگاه کن
کار خودم خیالت تخت
یه شاهکار تقدیم به تو
نون وکوفتم اگه مهمونی ندادی ندادی
همین که نگاش کنی کافیه فقط با دقت نگاش کن
یه دفه اتفاق افتاد دیدم وگرفتم اگه دختر
خوبی باشی بازم از شاهکارام برات میذارم اینجا
اگه تونسی عکسو بفهمی به جاش یه ترانه که دوس داری برام بذاراینجا
با ادب واحترام

نیلوفر پنج‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:57 ب.ظ http://www.jaduyesokoot.persianblog.ir

ای دوست ای دوست ای دوست ای دوست
جور تو از آنکشم که روی تو نکوست
مردم گویند بهشت خواهی یا دوست
ای بیخبران بهشت با دوست نکوست

ها ها ها چی میگی ای دوست
بگودارم میشنوم
مطوئن باش من بی تو بهشت برو نیسم انقدم کاراخوب خوب کردم که خیالم راحته با منت منو میبرن بهشت
با ادب واحترام

نیلوفر پنج‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:02 ب.ظ http://www.jaduyesokoot.persianblog.ir

به آسمون نگاه میکنم و به وسعت نگاه تو پی میبرم
به بزرگی دلت
به مهرونیه قلبت
این آسمونه یه کم بگی نگی دلش گرفته بوده
ولی امیدوارم دل تو مثل این نباشه
دوست دارم هیچ وقت نگیره
همیشه شاد باشه و قند توش آب کنن

آره هی بت میگم دس به دلم نزن باورت نمیشه ولی تو درس میگی آسمون گوشه ای از دل منه
یادت باشه اگه یه روزی من نبودم اولیت جائی که منو میتونی ببینی آسمونه جاهای دیگو هس که اگه خواسی برات بعدا میگم
آره چون راسشو بخوای دل منم گرفته چراش مهم نیس مهم گرفتگیشه ولی عیب نداره من ازین عکس قصدم دادن یه هدیه درحد یک شاهکاربوده نخواسم از گرفتگی دل من تو سهمی ببری
گفتم دختر دس به دلم نزن
بازم میگم دس به دلم نزن
به سمت راست عکس نگاه کن این عکس بااراده گرفته شده
با ادب احترام محبت اشتیاق وعشق بیکران

نیلوفر پنج‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:03 ب.ظ http://www.jaduyesokoot.persianblog.ir

راستی چرا خیزران هنوز آپ نشده امروز؟

یه جوری گرفتگی دلمو ربط دادم به پست خیزران
حالا آپه میتونی بری بخونیش
اما من دلم میخواد تو همیشه بخندی
خنده های توروحس میکنم
با ادب احترام محبت وعشق بیکران

نیلوفر پنج‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:55 ب.ظ http://www.jaduyesokoot.persianblog.ir

هی دارم نگاه میکنم و لذت میبرم
یه ذره هم دلم تنگ میشه با دیدنش
اما منتظرم هنوز که ابرا آروم آروم کنار برن
آسمون آبی تر بشه و
خورشید فقط تنها تو آسمون باشه

گفتم نگاش کن سمت راستشو نگا کن باید کشفش کنی
آره آسمون گرفته مثل دل من
ولی من غمامو با کسی قسمت نمیکنم مل خودخودمه
خوبی ابر اینه که منوندنی نیس دیدی تو نوشته هام چقدرازابرمینویسم
آخه من یه روزابری به دنیا اومدم یه روز طوفانی
ولی به اینا کارنداشته باش برو سمت راست ابر بعداز اینکه کشفش کردی برام بنویس
برایت روزگار خوشی آرزو میکنم
کیفت کوک وکیفت پرپول باد
با ادب احترام اشتیاق وعشق بی پایان

نیلوفر پنج‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:39 ب.ظ http://www.jaduyesokoot.persianblog.ir

اون بالا سمت راست یه صورت با چشمهاییکه داره سمت چپ رو نگاه میکنه دیدم
حالا اگه چیز دیگه ای هم هست هنوز ندیدم
کمک کن یه ذره دیگه اگه اشتباه گفتم

سلام نیلو
خوب دیدی ولی از یک چشم بیشتره
با ادب واحترام ومحبت بیکران

sosa پنج‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:48 ب.ظ http://sosababi.persianblog.ir

سلام.......چه باحاله.فدات

سلام سوسا
ازباحالم یه چیزای بیشترداره
با ادب واحتراکم ومحبت بیکران

نیلوفر جمعه 3 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:23 ق.ظ http://www.jaduyesokoot.persianblog.ir

بازم سلام
فکر کنم من همه چیو بگم اللا اونی که باید بگم

این ابره شبیه یه سگ پشمالو ازین پا کوتاها هم هست که نشسته

نیلو جون درسته کهئ لینجا قرق شده براخودت ولی چرا حواستو جم نمیکنی؟؟؟
توکه منو کشتی!!!!
عیب نداره به قول سوسا فدات
فدای سرت
با ادب واحترام ومحبت بی پایان

نیلوفر جمعه 3 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:32 ب.ظ http://www.jaduyesokoot.persianblog.ir

سلام ژانوس گل
منو ببخش که هی زود زود میام
راستش این عکس چه ماجرایی شد
با سوسا کللی حرف زدیم در موردش راستش من دیشب و امروز یه کم حواسم پرت بود و کللی گند زدم و خرابکاری کردم سوسا هم حسابییییییییییی خندیده بهم
یکی هم این عکسه بود حدسای مختلفی زدیم با هم که البته اولش منم مثل اون نظرم اینه که خیلی به قول سوسا فاز میده

ولی بعدش یه صورت دیدم که سمت نگاهش هم مشخص بود بعد اون حدس دوم رو زدم که سوسا هم یه حدس تقریبآ شبیه اونو زد
بعدشم یه تقلب اساسی کردم و میگم تصویر یه زنه (یک زن هست)
البته وقتی حدس دوم رو زدم به سوسا گفتم میدونم حدسم اشتباهه و الان ژانوس با شمشیر جلوی در خونه منتظرمه
البته ببخش اینارو میگم میدونم که هیچ وقت این جوری خشن نمیشی و خیلی مهربونتر از این حرفایی
فقط خواستم چیزایی که گفتیمو بدونی

مهمتر از همه اینه که دوستی با هنر و خوب و مهربون و ارزشمند و به قول خودت با سوات دار مثل تو دارم
ازین هدیه ی ارزشمندتم ممنون خیلی ارزش داشت برام سیوش کردم

تقلبم خیلی خوبه هاااااااااااا

سلام نیلو
خوب به یه نتجه هائی رسیدی
چی چی رو ببخش بابا اینجا قرق شده برا تو
چرا تعرف میکنی
هزاردفعه هم که بیای
من خسته که نمیشم سهله خوشحال هم میشوم
خانمی
توارتفاعات بلند ابرا خیلی خیال انگیزتراز وقتی میشن که ما ازپائین نگاشون میکنیم اسم این عکی بانوی ابری منه اگه دقت کنی سمت چپ کلا یه خانمه داره روآسمون قدم میزنه موهاشو وچشمشو وصورتشو تنشو ودامن ابریشو با پاهاشو نگا کن یه بسته هم تودست داره حالا چیه نمیدونم شاید چیزی خریده ببره بربچه هش ولی ببین یه تیکه ابر از جنش خودش جلوشو گرفته ولی ببین خانمه چقدرمغرورداره نگاش میکنه من ای عکس رو زیاتد دوس دارم
تقدیم به تو به منا سبت همه ی خمبیهائی که داری
آره اون سیو کن ابرخیالناک وخیال انگیزه ندیدی اینهمه ازابرمینویسم
مظورتو ازتقلب نفهمیدم امیدوارم اگه تقلب کردی کسی نفهمه پیش من عیب نداره من که ندیدم
با ادبیات جات احتراماتجات محبت جات اشتیاقات ومخلفاتش وعخش خیلی خیلی زیاد

نیلوفر شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:45 ق.ظ http://www.jaduyesokoot.persianblog.ir

بازم سلام ژانوس عزیز
بازم ممنووووووووووووون ازین همه محبتت
کوچکترین اشاره اگه به تقلب کنم خودت میفهمی اما مهم نیست
خودت گفتی پیش تو عیب نداره تقلب کنم منم راحتم دیدی که با این که میدونستم حدس دومم اشتباهه بازم برات نوشتمش

منم ابرها رو دوست دارم اما میدونی چه ابر هایی رو دوست دارم؟
یه وقتا که آسمون آبیه آبیه و خیلی رنگ آبیش قشنگه خورشیدم هست یه سری ابر کاملآ سفید توو آسمونه که انگار برجستگیش توو آسمون معلومه این ابر هارو خیلی دوست دارم یه وقتا مدت زیادی بهشون خیره میشم و حرکتشون رو دنبال میکنم حس خوبی داره
آدمو خیلی جاها میبرن این ابرها
یاد یه شعر افتادم که خیلی شنیدی اما بازم برات مینویسم

حالا که خسته نمیشی من همش اینجام
هر وقت خسته شدی بگو

با همه ی اون مخلفات جات به مقدار زیاددددد

نیلوفر عزیز
هرنوع تقلبی که خواستی بکن جوابش همیشه یه لبخنده لبخندیه که منو وادار به تقلیدش میکنه لبخند دبیربزرگواری که همه چیز ما را میدانست وبا لبخند به ما میگفت ای شیطونا میدونم آیا من میتوانم مقلد آن لبخند های زیبا باشم ؟
تصیفت از ابر بسیار جالب بود
تو خوبیهای زیادی داری بذاربگم
*سجایای عالی انسانی
*شعوربالا
*درک قوی
*observationیعنی قدت مشاهده
*توان بالای پیگیری
*حس مسئولیت قوی
*پرانرژی
*حضورهمیشگی وگرمی که ازآن میشود خیلی لذت بردوشادشد
و...........
در کل تو نیلوفری روئیده برتنه ی خیزرانی آخه میدونی خیزران تنها خوراک پانداست پاندا که دوست داری؟
روزی عکس پاندارو درحال خوردن خیزران برات میزنم ولی مال خودم نیست
هیچوقت خسته نمیشوم
بیا
صبح
ضهر
عصر
دم دمای صبح وغروب
هر شب
نیمه شب
سحر
هروقت خواستی بیا
با ادب ویه سرویس کامل از مخلفاتش

نیلوفر شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:47 ق.ظ http://www.jaduyesokoot.persianblog.ir

یاد این شعر افتادم:

همه میپرسند
چیست در زمزمه مبهم آب
چیست در همهمه دلکش برگ
چیست در بازی آن ابر سپید
روی این آبی آرام بلند
که ترا می برد اینگونه به ژرفای خیال
چیست در خلوت خاموش کبوترها
چیست در کوشش بی حاصل موج
چیست در خنده جام
که تو چندین ساعت
مات و مبهوت به آن می نگری
نه به ابر
نه به آب
نه به برگ نه به این آبی آرام بلند
نه به این خلوت خاموش کبوترها
نه به این آتش سوزنده که لغزیده به جام
من به این جمله نمی اندیشم
من مناجات درختان را هنگام سحر
رقص عطر گل یخ را با باد
نفس پاک شقایق را در سینه کوه
صحبت چلچله ها را با صبح
بغض پاینده هستی را در گندم زار
گردش رنگ و طراوت را در گونه گل
همه را میشنوم
می بینم
من به این جمله نمی اندیشم
به تو می اندیشم
ای سراپا همه خوبی
تک و تنها به تو می اندیشم
همه وقت
همه جا
من به هر حال که باشم به تو میاندیشم
تو بدان این را تنها تو بدان
تو بیا
تو بمان با من تنها تو بمان
جای مهتاب به تاریکی شبها تو بتاب
من فدای تو به جای همه گلها تو بخند
اینک این من که به پای تو درافتادم باز
ریسمانی کن از آن موی دراز
تو بگیر
تو ببند
تو بخواه
پاسخ چلچله ها را تو بگو
قصه ابر هوا را تو بخوان
تو بمان با من تنها تو بمان
در دل ساغر هستی تو بجوش
من همین یک نفس از جرعه جانم باقی است
آخرین جرعه این جام تهی را تو بنوش.

هر کس بازبان شعر بامن سخن بگوید
وباسبدی از شعر به سراغم بیاید
شفاعتش میکن که اورا به بهشت راه بدهند
با ادب وسایر مخلفات
3)
من متاسفم
این کامنت جواب مخصوص داره
ما که نمردیم
با ادب احترام محبت وعشق بیکران


عکس گل رزهم هست نگفتی چه رنگش ولی نگو اول با یک غنچه شروع میکنم بعد گل بارانت میکنم
چه فکر کردی حسابای بزرگ روما واز کن
با ادب وسایر مخلفات جات

نیلوفر شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:56 ق.ظ http://www.jaduyesokoot.persianblog.ir

میدونی دلم تنگه خیلییییییییییییییی زیاد
اما این چیزا واسه خوده خوده آدمه یه وقتا باید یه چیزایی رو خورد که اینم جز اون چیزای خوردنیه منم که شکمووووووووووو
قورتشون میدم

راستی عکس گل رز هم خیلی خوشم میاد اگه گرفتی حتمآ بذار ببینم

من متاسفم
این کامنت جواب مخصوص داره
ما که نمردیم
با ادب احترام محبت وعشق بیکران


عکس گل رزهم هست نگفتی چه رنگش ولی نگو اول با یک غنچه شروع میکنم بعد گل بارانت میکنم
چه فکر کردی حسابای بزرگ روما واز کن
با ادب وسایر مخلفات جات

[ بدون نام ] شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:22 ق.ظ

سلام ژانوس محترم
من دیر رسیدم نشد فکر کنم ولی عجب نازه
مثل خود نیلوفر که همه جا عطر خوبی هایش پیچیده

کسی که مثل تو بوی خوش گل نیلوفرمارا درک کند
خودش در عطرآگینی چیزی از هیچ گلی کم ندارد
با ادب احترام محبت وعشق بیکران

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد