خورشید

عکس های دیدنی

خورشید

عکس های دیدنی

بفرما!!!

         
نظرات 3 + ارسال نظر
نیلوفر شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 05:37 ب.ظ http://www.jaduyesokoot.persianblog.ir

سلااااااااااااااااااااااامم ژانوس جان
عجب کوفتاییییییییییی !!!
(غش کردم از خنده)

اگرچه تو دیگر فرشته ی منی وامیدوارم دلیلشو درجواب کامنت تو خیزران بخونی ولی خوشحالم که خندوندمت

نیلوفر شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 05:40 ب.ظ http://www.jaduyesokoot.persianblog.ir

احتمالآ اینا از همون کباباییه که داشتم واست درست میکردم
(خدا خفت نکنه هم کلل خندم گرفت هم خوشم اومد هم دهنم آب افتاد هم جالب بود برام هم خیلی چیزای دیگه..)

فرشته ی عزیزی که در شکل یک نیلوفرآبی به من ظهورکردی
من همیشه تورا دوست خواهم داشت وهمیشه تورا به نان وکوفت دعوت خواهم کرد
دوستت دارم

خارا سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 07:46 ب.ظ

نوش جان ،نونش کو ؟ ریحان یادت نره عجب بو برنگی بپا کردی!
ما که اینجا سماق می مکیم .
نوششششششششششششششششششششششش
جان

سلام خارا
بازم سلام
حالت چطوره؟؟؟
جای شما واقعا همیشه خالیه ی
اگه بیای برات درس میکنم
نونش هم هست ریحون ودوغ هم هست
دوستت دارم
با ادحترام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد