خورشید

عکس های دیدنی

خورشید

عکس های دیدنی

ماه

       
نظرات 2 + ارسال نظر
نیلوفر پنج‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:12 ب.ظ http://www.jaduyesokoot.persianblog.ir

قشنگ بود هم ماهش
هم آبــــــــــــــــــــــــــــــــــیــه قشنگ آسمونش

سلام
سرزمینی است نزدیک سرزمین شیرین
با سلام

بیتا پنج‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:44 ب.ظ

ژانوس عزیز
متاسفانه فکر میکنم مشکلی که نمیدانم چیست برای درج نظر در وبلاگ شما برای بیش از یک بار دارم
همین الان هم که در خیزران بودم فقط یک نظر را توانستم بنویسم و فکر میکنم این مشکل را با همه ی آنهایی که تاییدیه گذاشته ام پیدا کرده ام
چون برای بار دوم که خواستم نظر بگذارم صفحه به طور کامل باز نشد
به هر حال خیزران یا اینجا فرقی ندارد
(پیشکش به استاد گرانقدرم ژانوس گرامی)
بیا و تماشا کن
اینجا کسی به بلندای همه کوه های سترگی است که زیر پای نهاده است
اینجا کسی به عظمت همه ی اسطوره های تاریخی است
بیا نازنینم تا رقص زیبای قلم در دستانش را به تو نشان دهم
بیا تا شیرینی کلامش را نیز به تو بچشانم
بیا و تلفیق شکوه و مهربانی را یکجا ببین
من قول داده بودم همه ی زیبایی ها را با تو قسمت کنم
بیا تو نیز سهمی از این زیبایی ببر
بیا نازنینم
نازنینی اینجاست

نازنین بیتای بی همتا
میدانی عطر خوش سلوک تو یکبار برای همیشه کافی است که اگر زلزله بیایدوسیل واگر همه ی کوهها از هم بپاشداز خاطرمن نمیرود
اگر صبح از خواب برخیزم اینترنتی هم نباشد وهیچ ارتباطی با یادآوری بزرگواری تو خواهم زیست واحساس خوشبختی خواهم کرد همه ی توش توان خودرا گذاشته ام تا درآینده آنگونه که شایسته ی شان توست پاسخگوی اندکی از هوش ودراییتت درلوش ولاش بازاری باشم که حوب میشناسیش
میدانی دیگر زبانم را بند می آوری دست پاچه میشوم دخترتازه بالغ قلمم شرم میکندازرقصیدن ولی هرچه زمان میگذرد ازدوستی باتو بیشتر احساس خوشبختی میکنم
بگذار بگذرم
باادب احترام ومحبت واشتیاق وعشق بیکران

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد