خورشید

عکس های دیدنی

خورشید

عکس های دیدنی

کوه

        
نظرات 3 + ارسال نظر
بابک دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 06:33 ب.ظ http://pezeshki.net

سلام
اول اینکه عکسها رو خودتون گرفتین ؟ اون عکس ننه جون خیلی خوبه .
دوم اینکه ما داریم یه سایت برای ارائه اطلاعات و خدمات پزشکی راه می اندازیم . ممنون میشم اگه یه سر به ما بزنید و پرسشنامه نظرسنجی رو تکمیل کنید .
اگه به دوستان دیگه هم خبر بدید خیلی عالی میشه .
ضمنا ۲۳ اشتراک یک ماهه نامحدود هم بین دوستان قرعه کشی می کنیم.
حق نگهدار

تا ببینیم چه میشود کرد

نیلوفر پنج‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:34 ب.ظ http://www.jaduyesokoot.persianblog.ir

سلام
خیلی قشنگه
مخصوصآ اون کوه که برف نشسته روش و اون آسمونه آبی

سلام نیلو
آنجا بودم وجایت خالی بود
با ادب احترام ومحبت بی پایان

بیتا چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 04:32 ب.ظ http://bita22af.persianblog.ir

ژانوس عزیز ومحترم
در پاسخ به بزرگواریتان در قسمت نظرات و نوشتن آن شعر زیبا . و همچنین برای پست اخیرتان در دو نظر جداگانه مطالبی را نوشتم
اما فکر می کنم درست ارسال نشده است . اگر درست حدس می زنم در قسمت نظرات وبلاگ خودم مرا آگاه کنید تا مجدد برای عرض ادب خدمت برسم
چون قسمت نظرات وبلاگ شما با اینکه درج شده است ۴۴ نظر تنها من دسترسی به ۳۰ نظر اول آن دارم حتی نتوانستم پاسخ دومین نظر خود را آنجا پیدا کنم اشکالش هم نمی دانم از کجاست.
به خیزران حتی این مطلب را هم نتوانستم ارسال کنم البته مطمئن هم نیستم

بیتای عزیز
سلام خدمت خواهم رسید
باادب احترام ومحبت فراوان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد