خورشید

عکس های دیدنی

خورشید

عکس های دیدنی

الهی که نه نه به قربونت بره

            
نظرات 3 + ارسال نظر
نیلوفر دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:31 ب.ظ http://www.jaduyesokoot.persianblog.ir

سلام
خیلییی با مزه بود
وبلاگت و عکس هاشم قشنگه

نیلوفر عزیز گل محبوب من

اولین کامنتی که برایت گذاشتم اگریادت باشد گفتم که گا نیلوفررادوست دارم البته همه نوع گل نیلوفری ولی نیلوفرآبی برایم چیز دیگری است حالا برایم بنویس تو چه نوع گل نیلوفری هستی
از اینکه عکس جدید خورشید برایت خوش مزه بوده خوشحالم از اینکه تشویقم هم کردی ممنونم
با ادب احترام اشتیاق ومحبت بی پایان

نیلوفر دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:32 ب.ظ http://www.jaduyesokoot.persianblog.ir

امیدوارم زیبا ترین گلها زیر پایت . * .. **¸.•´¸. •*¨)* . * .
¸.. *.•´¸. •*¨) قشنگترین چشمها بدرقه راهت ¸.•´¸. •*¨) ¸ .•*¨) . * .
(¨`•.¸(¨`•.¸ زیباترین لبخندا بر لبانت. * **¸.•´¸. •*¨)* . *
¸(¨`•.*.¸ و بالا ترین دستها نگهبانت باشد

نیلوفر عزیز
تمام سعی خودم را میکنم تا شایسته ی این همه بزرگواری باشم راستش از ذوق دست پاچه شدم منهم متقابلا همین آرزوها را برای تو میکنم واز داشتن دوستی مثل تو به خودم میبالم
با اشتیاق روزافزون ادب واحترام ومحبت بی پایان
این دیگر بالاترین عرض ارادتم بود
دوستیمان پایدار تا من زنده ام

شبنمکده پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 08:30 ق.ظ http://www.abaei.persianblog.ir

زیباترین ترانه تویی در بهار من
ای روح آسمان و زمین ای نگار من
هستی خدایگان و رسولت ظهور کرد
در خانه ای که یک بت زیباست یار من
هر تار موت در هیجانات زندگی
گردیده گاه پیله ام و گاه دار من
تغییر مرغ گونه هر روز پیکرت
افسانه ساز خاطر بی بندو بار من
هر گاه خیره می شوی از هوش میروم
تا بشنوم صدای تو که رستگار من
از نو بخوان تمام غزلهای عشق را
خوانم به شرط آنکه بمانی کنار من

سلام شبنم عزیزم
کیست که در کنار گنجینه ی لایزال ذوق وهنر تو نماند؟
کیست که در زلال شعر تو جاری نشود؟
کیست که شعرتوببیند به سجده درنیاید؟
کیست که شایستگی را ببیندوره کج کند
با ادب احترام ومحبت بی پایان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد